wtorek, 24 czerwca 2014

Flowering snowball - przymiarka

Elżbieto, witam serdecznie i życzę wiele wolnego czasu na powrót do robótkowania! Kwadrat z listkami można znaleźć jako darmowy wzór, o tu: KLIK!
Na ravelry.com dostępne są przeróżne wzory na takie śliczne kapy i rozmaite ozdobniki, uwaga, bo można przepaść na wiele godzin na podziwianiu! :) Zarejestrowanie się tam to jak podpisanie cyrografu włóczkowemu diabłu ^^

A ja tymczasem podziwiałam i podziwiałam to, co pokazuje Mary na swoim blogu - http://mollyflanders.blogspot.com/
Wzór na bloczki flowering snowball chodził za mną już jakiś czas, więc rozłożyłam sobie te czerwone szmatki, co to je przyniosłam do domu ostatnio i nagle właściwe kolory same wskoczyły na miejsce. Więc skroiłam kilka łatek na próbę, a potem jeszcze kilka  i ostatecznie będę musiała dokupić materiału. Bo efekt tej próby wskazuje, że musi powstać duża kapa!


2 komentarze:

  1. Pięknie to wygląda! I w takich kolorach i deseniach wygląda bardzo minimalistycznie, bardzo mi się podoba. *^O^*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, przymiarka wygląda więcej niż zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń